čtvrtek 2. ledna 2014

Tělové mléko Leciderm

Už jsem sice lehce alergická na novoroční projevy a přání, ale i tak mi dovolte popřát vám ve zkratce (ale ze srdce) jen a pouze samé pěkné věci v tom následujícím roce ;)
Toliko formalit a nyní k věci - se svou obrovskou spotřebou tělových mlék a krémů jsem se rozhodla pro založení nové "rubriky", pokud se to dá tak nazývat. Zkrátka se s vámi chci podělit o své dojmy a zážiky s jednotlivými mazadly. Aby to bylo trochu přehlednější, každý produkt na závěr ohodnotím známkou jako ve škole (je potřeba trochu zužitkovat to studium v praxi:)).

Prvním adeptem je tělové mléko Leciderm od Altermedu.
Popis výrobce
"Tělové mléko je určeno pro ošetření suché až přecitlivělé pokožky se sklonem k šupinatění. A pro jedince s projevy ekzémů, psoriázy a jedince s oslabenou regenerací kůže, např. diabetiky. ... Lipomosální lecitin v kombinaci s kolagenem a kyselinou hyaluronovou zabezpečují intenzivní a dlouhodobou hydrataci. ... Lipidové složky pokožku vyživují,  vyhlazují její reliéf a brání jejímu olupování.
Účinné látky: Lipomosální forma lecitinu, speciálně upravený kolagen s kyselinou hyaluronovou, makadamský olej, sójový olej, lanolin, bambucké máslo, včelí vosk, 2% D-panthenolu a vitamin E."




Plusy
Uf, podle popisu hotový zázračný koktejl, že? Jsem poměrně skeptická k různým popiskům kosmetických přípravků, slibujících nekonečnou krásu až za roh, občas se mi ale stejně stane, že se k těmto informacím tak upnu, že je pak strašně těžké přijmout opak...Máte to taky tak?
Ale ne, není to až taková hrůza. V tomto případě vlastně platí co je psáno - to je dáno. Mléko má skutečně lehoučkou texturu, dobře roztíratelnou a po namazání se rychle vstřebává. Dá se říct, že téměř okamžitě, což hrozně vítám, protože pak můžu hned hupsnout do oblečení nebo pyžama, aniž by pak muselo putovat rovnou do pračky. Svědění a šupinky po nanesení také mizí a nastává pocit úlevy.
Opravdu lehké a krásně roztíratelné...

Rozetřeno... A než mi telefon zaostřil, stihlo se částečně vstřebat :)

I když podle složení obsahuje Leciderm parfém, není to ve finále nijak znát. Spíš bych řekla, že se jedná o neparfémované mléko, s takovým tím typickým lékárenským čmuchem :)
Nadšená jsem hlavně z balení. To teda samo o sobě je taková klasika, ale hrozně vítám pumpičkové výrobky. Přijdou mi hygieničtější a praktičtější, než třeba kelímkové krémy, ale i tuby. A v tomto případě je pumpičkový systém opravdu vychytaný. Napumpujete si totiž jenom tolik, kolik skutečně potřebujete. Přesný opak těch pseudopumpiček, co znají jenom jednu polohu, takže vám nadávkují pokaždé stejné množství...
Ku cti slouží tomuto mléko jeho bezparabenové, bezparafinové a bezPEGové složení, juch!

Mínusy
Hydratace. To je to, co jsem očekávala nejvíc a čeho se mi tak trochu nedostalo. Na to, že je to mazadlo z lékárny, chvástá se určením pro ekzematiky, tak v této oblasti by mělo asi trochu zabrat. Pro nálepku "hydratační" musí u mě tělové mléko splnit požadavek, že se ráno neprobouzím s pocitem pnutí na pokožce a nezačnou se mi tvořit šupinky suché kůže. Pnutí teda necítím, to je pravda, ale klidně bych si mohla střihnout nějaký vedlejšák v dokumentu o šupinatých kaprech...
Jak jsem výše vychvalovala čupr pumpičku, tak tady musím podotknout, že kdyby ji ve výrobě trochu přejeli pilníčkem, nemohla bych jí absolutně nic vytknout. Opravdu má relativně dost ostré hrany a krátký zobáček, takže při každém dávkování chtě nechtě o ni zavadím, což zrovna dvakrát příjemné není.

Hodnocení
2
Když se na něj teď tak dívám, tak si říkám, že bych ho strašně chtěla mít ráda a přemýšlím, že si ho pořídím na léto, kdy nejsem jako sušená treska, takže by si cestu k mému srdci najít mohlo :)
Kupovala jsem ho v lékárně, za 258 korun 400ml balení, pokud ale chcete pár korun ušetřit, mrkněte na internet ;)

Pokud vás netrápí extrémně vysušená pokožka, jste fandy kosmetiky bez zbytečných konzervantů a dalších zbytečností a hledáte-li rychle se vstřebávající tělové mléko, určitě bych vám jeho koupi doporučila.
Já mu určitě zkusím dát šanci ještě v létě a překousnu nějak i tu ostrou pumpičku, protože po všech ostatních stránkách je vlastně hrozně fajn :)

Hezký den! N. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat