pátek 15. března 2013

Studijní pauza

Tak přátelé,
nastal nejvyšší čas, uhasit tu koudel u zadku co mi hoří, a protože za 2 měsíce státnicuju, měla bych začít finišovat s bakalářkou a začít se učit, abych těm zkoušejícím aspoň řekla pár slov. Tudíž bych se neměla rozptylovat a začít nasávat informace... Jak mě se do toho nechce... 
Z toho důvodu se tedy na menší chvíli přepínám do off-módu, blog nechávám blogem a jdu si hrát na pilnou studentku.
zdroj

Tak se mějte hezky a vám, co se nacházíte v podobné situaci, držím pěsti! ;)
N.

8 komentářů:

  1. Co ze vlastne studujes:-)?
    A moc držím palce, aby vse dopadlo dle tvého scénáře:-)!!!
    Tfuj tfuj pro štěstí:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... je to trochu složitější (asi jako můj obor ze střední), takže ve zkratce - jednou ze mě možná bude pančelka :))
      Děkuju za palce, asi budou potřeba neboť jsem v menším časovém skluzu...:D

      Vymazat
    2. A tvůj obor ze střední je co?
      Jinak pokud pancelka, tak to je fpe:-)!!
      Kdy te ted čeká a co?

      Vymazat
    3. Zabývám se zubama, protézama a rovnátkama - zjednodušeně řečeno :)
      Do 20. dubna musím mít hotovou bakalářku, která se ke konci neblíží ani zdaleka a v polovině května mě potom čekají státnice. Bojim, bojim...:(

      Vymazat
    4. držim palce, at to vsechno zvladnes!!!!
      :*

      Vymazat