úterý 14. května 2013

Jak jsem dala sbohem krepatým vlasům

Ahojte kočky!
Jsem tak ráda, že se konečně můžu vrátit k počítači z jiného důvodu než studijního... :) 
Ale k věci. V poslední době si opravdu zakládám na svých vlasech. Jako malá jsem měla huňatou hřívu až po zadek, pak mě ale naši nechali před odjezdem na první tábor ostříhat na mikádo (protože věděli, že bych se vrátila s jedním obrovským dredem) a od té doby jsem se této délky víceméně držela. Teď bych ale ráda to páčo zpět, tak každý den sleduju, jestli mi vlasy porostly a skoro je prosím. Je k vzteku, když si uvědomím, jaké jsem měla husté a rychlerostoucí háro, když jsem je žádným způsobem neřešila a teď, když si je pěstuju, tak ne ane vyrůst, spíše mě opouštějí a já tak se slzami v očích každý den počítám vypadnuvší vlasy v kartáči ;( Taky jejich kvalita byla podstatně lepší. Teď mám vlasy jemné, splihlé, spíše řídké a hlavně mě dovádělo k šílenství to, jak byly krepaté. Nejhorší to bylo tedy po umytí. Vlasy mi odstávaly do všech světových stran, takže abych dosáhla hladkého účesu bylo potřeba uhlazující séra, olejíčky a gely, čímž došlo k tomu, že vlasy akorát ztěžkly a žádný účes mi pořádně nevydržel.
Pak jsem jednou v Douglasu narazila na stojan s vlasovou péčí od Toni&Guy a rozhodla se vyzkoušet jejich Detox Shampoo. Kupovala jsem si ho teda jenom s tím úmyslem, že dopřeju svým vlasům menší očistnou kúru, ale protože jsem mu nijak zvlášť nevěřila, šáhla jsem po cestovním 75 ml balení.


Jedinou nevýhodou tohohle zázraku je, že se jedná o cestovní balení a hrdlo lahvičky je poněkud široké, bez dávkovače :(



Složení asi nebude nic moc pro nadšence přírodní kosmetiky... :)

Už po prvním umytí jsem mohla říct, že tohle nebyla malá očista, ale pořádný detox! Něco na něm asi opravdu bude, když šampon z vlasů smyjete, úplně slyšíte jak vržou :) Na dotek to teda není nic moc, jsou až skoro drsné... Ale po vysušení ručníkem a během samovolného usychání jsou vlasy hebké, nikde nic neodstává, lesknou se, vypadají zdravě a voní i druhý den. 
Co se týče té vůně, tak ta je teda úplně bezchybná, pro mě těžko popsatelná, ale takhle si představuju, že voní čistota :) Pění taky úplně perfektně. Je určen k hloubkové očistě a má za úkol zbavit vaše vlasy nečistot a stylingových přípravků. Používá se jednou týdně, takže tohle maličké balení mi v pohodě vystačilo tak na 5 měsíců. O mé zamilovanosti k němu svědčí fakt, že momentálně už mám druhé :) Onehdy jsem ho v Douglasu kupovala asi za 90 korun, to druhé balení jsem pak pořídila v Tescu s vánoční slevou 50 %, no krása :) Kolik stojí plná velikost šamponu netuším, protože jsem ho nikde neviděla, v Douglasu dokonce už nemají ani tyhle miniatury, takže začínám mít obavy, aby se nepřestal vyrábět... :(
To, že silikony obsažené ve vlasových přípravcích dokáží na vlasech udělat pěknou paseku, jsem věděla, ale až po použití tohoto šamponu mi došlo, že někdy opravdu přináší více škody jak užitku. Ve snaze o hladký účes jsem takovýchto serepetiček měla doma plno. Neříkám, že teď na svou kštici používám striktně bezsilikonové přípravky, ale pokud je vlas obalený silikonovou vrstvou a dělá si co chce, tak si s ním neporadí žádný stylingový přípravek. Nemluvě pak o pronikání pečujících látek k jádru vlasu... :)

Jak jste na tom vy? Taky vás někdy trápily tyto problémy? A jak jste s nimi zatočili?
Hezký zbytek dne, N. :)

6 komentářů:

  1. Já mám tedy vlasy taky šíleně krepaté. Čím jsou kratší, tím jsou krepatější, protože jsou od přírody vlnité a tudíž mají tendenci se kroutit do všech stran. Teď už konečně začínají dorůstat do délky, kdy se mi tvoří lokny a už to není tak hrozné. Ale co bych mohla já poradit na krepaté vlasy je kokosový olej. Ne moc, protože se s ním lehce zmastí vlasy, ale pokud se používá pravidelně dokáže zázraky. Stylingových přípravků proti krepatění mám spoustu a žádný nijak extra dobře nefunguje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju za inspiraci, asi si tu ocistnou kokosovou kuru taky obcas dopreju ;) U me to nebylo ani tak o delce vlasu, myslim si, ze to skutecne bylo tim, ze jsem to vlasove vlakno mela zaneradene vsema moznyma pripravkama, az se to muselo nejak projevit. Ted po pravidelnem pouzivani jsem opravdu spokojena, nikde nic neodstava a tim leskem pomalu hazu prasatka na vsechno kolem :D i okoli si toho vsimlo a par kamaradek ma neustalou potrebu mi sahat na vlasy, ze pry vypadaji zdrave a na dotek tak i pusobi :)

      Vymazat
  2. Na tuhle firmu se jednou budu muset podivat víc.. Holky si to docela chválí.
    Pisu si na seznam.

    Jak jde učení:-)?

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, neco na tom bude. Jeste bych chtela vyzkouset tu jejich radu na mastici se vlasy, ale zatim jsem ji nikde nepotkala :(
    Jee, dekuju za optani, jde to ztuha, ale uz se pomalicku blizim do finale - tento tyden mam druhou cast statnic a snad bude uspesna stejne jako ta prvni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsi mě navnadila na tento šampon. Už delší dobu chci koupit něco, co dokáže z vlasů dostat silikony... Mám taky od Tony&Guy jeden na objem a ten je také dobrý.

    PS: jenom poznámka: nechápu, jaktože některé kvalitní a dobře psané blogy, jako je třeba tvůj, mají tak málo čtenářů???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu muzu jenom doporucit! Je tak efektivni, az mam pocit, ze to vymyva i mozek - vzdycky po umyti mam az naivne skvely pocit, co skveleho jsem prave pro sve vlasy udelala... :D Jenom doufam, ze mi ho neprestanou vyrabet, nevim, nevim, kdo by byl schopny jej nahradit :(

      I ty jedna lichotnice, ted se cervenam!:] nerikam, ze me netesi, kdyz vidim, ze nekdo spolu se mnou sdili podobne nadseni, ale jsem rada, ze to tu mam takove komorni... Snaz se tu udrzuje osobnejsi a pratelstejsi atmosfera a to me bavi :)

      Vymazat