čtvrtek 6. června 2013

Mé kosmetické obsese

Ahoj vespolek!
Tak je ze mě konečně úspěšný absolvent vysoké školy (určitě jste mi všichni drželi pěsti - za což vám děkuji :D) a teď se můžu vrhnout do debordelizace bytu. 
Když jsem včera začala s koupelnou, uvědomila jsem si jednu věc - že mám určitých pár kosmetických úchylek... ale silně doufám, že v tom nejsem sama a vy mě v tom podpoříte :)

1) Potřebuju mít kosmetiku neustále při sobě
Ať dělám cokoliv, ať jsem kdekoliv, vždycky se u mě najde alespoň jeden kosmetický pomocník. V každé kabelce mám vždy balzám na rty, krém na ruce, kapesníčky. Mimoto s sebou neustále tahám malou kosmetickou taštičku, ve které mám malý skládací hřebínek, miniaturu parfému, miniaturu antibakteriálního gelu a od té doby, co jsem si pořídila matující papírky, nedám na ně dopustit a když je nemám, je to jako být bez mobilu (nebo bez ruky :)).
Na kosmetice v ženské kabelce není nic divného. Ale kolik lidí má kosmetiku v každém koutě bytu? Stejně jako v kabelce, v každé místnosti u nás najdete krém na ruce a balzám na rty. V ložnici dokonce hned na dvou místech - na psacím stole a na posteli (to abych to neměla daleko :D). Díky bohu, že obýváme pouze malý byt, jinak by mě to zruinovalo :)
Bez kosmetiky se neobejdu ani při sportu. Ať už vyrážím na kolo, procházku nebo na jógu, věrným společníkem mi je vždy balzám na rty a kapesníčky (už začínám být trapná, že?).

2 ) Skladování kosmetiky na poličce
Pokud ji zrovna nikam s sebou netahám, má každý kousek své přesné místo na poličce. Poliček teda moc nemáme, ale když už, každá plní důležité poslání. Zvlášť je polička s péčí o pleť, zvlášť s péčí o vlasy a zvlášť s péčí o tělo. Na každé poliččce je kosmetika poskládaná podle toho, v jakém pořadí jednotlivé přípravky používám a kromě toho jsou seřazeny podle velikosti - největší dozadu, menší dopředu (přesně jako na školním focení).

zdroj
3) Sbírání vzorečků a malých balení
Co je malé, to je milé a praktické a já to musím mít. Tetelím se blahem, když si s nákupem nějaké kosmetiky odnesu ještě pár vzorečků. Nebo když si můžu pořídit zmenšeniny mých oblíbených výrobků. To se pak s tím snadněji cestuje a člověk si toho může klidně přibalit víc o:)
Díky vzorečkům si taky člověk může napřed otestovat, zda se po daném kosmetickém "zázraku" neosype a taky může pořád dokola zkoušet nové a nové věci (Nobelovku tomu, kdo vymyslel pytlíčkové pleťové masky!) :)

4) Rozčesávání řasenky
Mám fobii z pavouků a proto při představě, že mám řasy, vypadající jako pavoučí (nebo jiné hmyzí) nožičky, mě jímá hrůza. Proto po každé aplikaci řasenky vezmu čistý kartáček a řasy s ním přečešu. Sice se díky tomu trochu vytrácí efekt, který získáte díky supr trupr kartáčku, který dělá řasenku řasenkou, ale na druhou stranu si nemusíte lámat hlavu s výběrem maskary.


5) Neumím skladovat kosmetiku "do zásoby"
Pokud si pořídím nějaký nový kousek, mám potřebu jej ihned vyzkoušet. Zajímalo by mě, jestli někdo dokáže fungovat takovým způsobem, že novinku, po které dlouho toužil, si přinese domů z obchodu a odloží ji do skříně s tím, že ji vytáhne, až na ni přijde řada. Jestli to někde umíte, poraďte jak to děláte, protože tento um by mi pomohl vyřešit nedostatek místa v koupelně :)

6) Vymačkávání pupínků
Já vím, je to hnus... Ale já si nemůžu pomoct. Pro mě jsou to vetřelci, se kterými prostě MUSÍM svést válku. A to nejen u sebe. Občas tuto bitvu musí vydržet i chudák přítel. A ten pocit zadostiučinění, když se mi podaří vyhrát... aaach (pokud se vám právě zvedl žaludek, omlouvám se :P). Ale na svou obhajobu, vždy dodržuji všechny hygienické zásady!
 
zdroj

Prosím, nenechte mě žít s pocitem, že jsem divná a pochlubte se svými úchylkami :)
Hezký den, N.

6 komentářů:

  1. Tak s vymačkáváním pupínků, mám stejný problém.... A nejvíce na to trpí přítel :D protože když dostanu chuť mačkat, tak je první na řadě :D říkám tomu: pravidelné čištění pleti..Strašně se vzpírá, ale argumentuji tím, že mu ji musím vyčistit aby byl krasný ve škole a v práci :D Chudák je to pro něj utrpení třeba půl hodiny držet... a S přesným místem kosmetiky mám taky problém... každý kosmetický přípravek ma na své poličce své řádné místo.... Kolikrát si říkám že to chce změnu nějak si to přemístit - prohravám, prostě každý krém, každý parfém ma sve místo a taky to mám tak že největší jsou vzadu.... uffff jsem ráda že v některých vecích nejsem sama :) Super utěšující článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No máme to na chlup stejné! Taky přítelovi říkám, že to je pro jeho dobro, že chci, aby byl krásný :) My to vlastně myslíme dobře, jenom nejsme pochopeny :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k titulu! A obdivuju to uspořádání kosmetiky na poličkách. U mě to většinou leží všechno pohromadě. Budu to muset asi také nějak zorganizovat. Jediné pravidlo, které v tom mám, je, že co používám víc, je v předu, a co míň zase vzadu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji! :)
      Ja jsem strasny puntickar a musim mit vsechno srovnane tak, aby to lahodilo oku. Proto nejhorsim trestem by pro me bylo, kdyby mi doma nekdo pohazel veci a ja bych na to musela jen tak necinne koukat, bez moznosti uprav.... uaaaa :D

      Vymazat
    2. No mě zas jakékoli věci "na výstavce" neskutečně vadí! Tohle mít doma, tak zešílím :) Všecko musím mít zavřené ve skříni, popř. v šuplíku, prostě aby koupelna byla čistá. Nesnesla bych ani sprcháče na vaně, nebo šampony, jak to lidi mívají. Naštěstí v tomhle jsme s přítelem za jedno. Na vaně i umyvadle jen mýdlenka s mýdlem + na umyvadle kartáčky s pastou a vše ostatní uspořádané ve skříni. Ta fotka s plnou poličkou v tvém článku mě naprosto vyděsila :)

      Vymazat
    3. Fotka je vypujcena, ale u nas to vypada temer podobne :) Bez muceni priznavam, ze tento system je pomerne narocny na udrzbu, ale je to takova znouze ctnost, protoze otevrene policky jsou momentalne pro me jedinnym koupelnovym uloznym prostorem. Kdyz se ale nad tim zamyslim... ja bych to mela asi takhle seskladane i v suplicku ci skrince, jsem desna :D

      Vymazat