sobota 8. června 2013

Nivea tělové mléko do sprchy

Ahoj vespolek!
Nedávno jsem při obhlídce drogerie objevila tuto (pro mě) novinku od Nivei - tělové mléko do sprchy. Připadalo mi to jako naprosto nezbytná sranda fičura, kterou musím vyzkoušet...


Sranda to teda vážně je. Abych vás uvedla do problému - jedná se o tělové mléko, kterým se namažete ještě ve sprše - na mokrou kůži, posléze opláchnete. Hydratační schopnosti tohoto sprchomazadla se nejlépe projevují po styku s vodou a to tak, že pak budete ve sprše honit nejen samotnou tubu, ale i sprchu, která vám klouže z rukou a pokud patříte mezi ty nešťastníky, kteří nemají sprchový kout a jsou odkázáni na sprchování se ve vaně, pozor! Vana se v tu ránu mění v klouzačku :)
A teď výsledky, kterých jsem dosáhla jeho používáním. Zajímavé je, že nikde na obalu není ani zmínka o tom, jak skvěle hydratuje, nejlépe až 72 hodin a podobné sliby. Zajímavé. Protože ač jsem tomu nedávala moc šancí, promazává celkem obstojně! Tady je nutno podotknout, že jsem ekzematik s kůží jako sušenka a potřebuji mazat, mazat a mazat. Ovšem jaké bylo překvapení, když jsem vylezla ze sprchy a už nemusele trávit další čas v koupelně důkladným promazáváním těla hutným krémem... Přiznávám se bez mučení, že místa, kde mám ekzematická ložiska, suchá zůstala, ale to je u mě naprosto normální. Jinak byla pokožka hebká, nikde nepnula, ani nesvědila. A to prosím pěkně až do rána! WOW :)
Tato hračička, taky krásně voní. Je to taková jemná, čistá a nevtíravá vůně, myslím, že takhle voní i jeden z Nivea sprcháčů (takový ten modrý, klasický). A výdrž opět překvapivá. Myslela jsem, že to bude stejně jako s některými sprchovými gely - po umytí a usušení po nich není ani památky, ale  v tomto případě k sobě můžete ňufat ještě celý večer ;)
Toto "mléko" je spíš hutný krém, s kterým se ale na mokré kůži snadno pracuje, takže žádný stres :) Údajně taky obsahuje mořské minerály, takže pozor, hrozí nebezpečí, že teď budeme mít pokožku jako hawajské krásy :P

Asi si říkáte, že je to věc vcelku zbytečná, že ji klidně může nahradit kdejaké tělové mléko/krém/máslo, ještě ke všemu, když se po jeho použití stejně musím na určitých místech domazat. Ano to je pravda. Ale mám ho ráda zejména kvůli jeho schopnosti šetřit čas. Každovečerní promazávání je pro mě otázkou cca 5-10 minut, ale ne vždycky na tento rituál mám čas, obzvlášť po hodinách jógy, při návštěvě bazénu apod. Tam je každá minuta drahá :) Troufám si ale říct, že pro někoho s normální pokožkou to může být pomocník k nezaplacení ;) 
P.S. Seženete v drogeriích za 129 korun :)

Krásný víkend! N.

12 komentářů:

  1. No pekna vecicka. Moja pokozka je tiez dost sucha a toto by sa jej isto hodilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, určitě to vyzkoušej, možná tě to tak překvapí, že nebudeš chtít nic jiného :)

      Vymazat
  2. Mám ten modrý shower in, používám body wash olay a potom toto, jsem krásně vláčná. Je to rychlovka a nemusím čekat až se něco vsákne. Vana ani sprcha mastná není. Mastnější je KING OF SKIN a BUFFY od LUSHe. Jsou to všechno super věcičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď se rozplynuly všechny moje iluze o tom, jaká je tohle novinka :D Každopádně mě štve, že jsem v drogérce nenarazila právě na ten modrý (na suchou pokožku), to teda musí být ještě větší lahoda :) A na tvůj popud jsem mrkla na LUSH a asi nutně potřebuju, aby se u mě v koupelně zastavil pan Král....:)

      Vymazat
  3. Po tom jsem už taky koukala :) a celkem mě to zajímalo jak to účinkuje :) možná si pořídím taky, protože je to opravdu zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, teď, protože mám co se týče ekzému relativně klidné období, nepoužívám ani nic jiného, je to můj oblíbenec, takže ho budu doporučovat, kudy budu chodit :) jenom mě mrzí, že jsem v drogérce nenarazila ne tu modrou variantu (viz předchozí komentář), ta je na suchou pleť a myslím si, že to by bylo ještě větší pošušňáníčko :)

      Vymazat
  4. Taky jsem ekzematik a docela jsem se bála, aby mi to víc neuškodilo než přilepšilo.. ale na tvé doporučení vyzkouším :-) Ještě teda uvidím, jak se poperu s parfemací, ale snad to klapne :-) Děkuji za recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, jsem moc rada, ze padla na urodnou pudu :) Je to super hlavne ted v techto paracich - vzhledem k tomu, ze se mazat musim kazdy vecer a muj mazaci arsenal tvori same tezke kremy, je tohle uplna parada - lehounke, lehce hydratacni... Takze ho pouzivam temer denne. Ale na druhou stranu musim rict, ze v lete je u me diky slunicku ekzem v utlumu... :)

      Vymazat
  5. Díky za recenzi! Mám ho doma, ale ještě na něj nepřišla řada :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho komentare mi vyplyva, ze budes asi zrejme silna osobnost, ktera striktne dodrzuje zasadu "jedna vypotrebovany pripravek = uvolnene misto pro novou kosmetiku" To bych chtela taky umet, ach... :) Kdybys mela na to navod, moc se primlouvam za jeho zverejneni ;)

      Vymazat
  6. Ahoj všichni tady :-) teď jsem vylezla ze sprchy natřená,tímto zázrakem:-) mám modrý na suchou pokožku a ... Je to báájo :-) v Evě jsem tu velkou láhev koupila za 120,- tak určo zkuste :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potvrzuji! Ta modra Nivea je opravdu baajo, jeste lepsi nez ta bila - co se tyce hydratace i vune ;)

      Vymazat