pátek 23. srpna 2013

Flormar - lakovací miláček

Ahoj kočky (tohle bude zřejmě čistě holčičí příspěvek, plný srdíček :D)!
Zajímalo by mě, jestli jste si taky prošly obdobím, kdy jste hledaly ten nejlepší lak na nehty a jestli jste ho vůbec našly...?
Já jsem dlouho hledala adepta, kterému bych udělila titul "The best nail polish ever". Tento král měl splňovat moje vysoké nároky na výdrž, barvu, krytí, jednoduchost aplikace a v neposledním případě také cenu. Za splnění těchto podmínek jsem nabízela výše zmíněný titul, přední místo v mé sbírce laků a také stálou místenku v cestovní taštičce.
Když jsem dostala svůj první Dior lak, myslela jsem si, že vítěz je jasný. Hm, ouha, toliko očekávání jsem měla a tento high-end frája neobstál. Výdrž u něj není teda bůhvíjaká a řekněte sami, za tu cenu (nevím, kolik stojí, jelikož to byl dar, ale pár peněz to určitě nebude)...
Je tomu však už téměř rok, co jsem jen tak brouzdala mezi regály v Douglasu a úplnou náhodou se zastavila u slevového stojanu s laky Flormar. Tento krasavec mi padl do oka okamžitě (už tu začíná náš milostný příběh - láskou na první pohled :)).

I když jsem se v misce s výprodejovými kousky přehrabovala ještě pěknou chvilku, žádný jiný mi tolik neučaroval. Dlouho jsem totiž hledala přesně takovouto barvičku, podle mě malinovo-růžovou (zde se mileráda nechám poučit někým, kdo umí pojmenovat všechny odstíny červené a růžové, já tento odstín lépe identifikovat neumím :)). Za necelých 80 peněz jsem si jej poté odnesla domů.
Splňuje všechna kritéria pro Řád zlaté vařečky zlatého lakmistra? Bezpochyby:
Flormar Supermatte, odstín M118 (trochu nepobírám označení Supermatte, lak je nádherně lesklý, hm...)

  • barva - ta je pro mě bezkonkurenční. Někomu se může zdát obyčejně růžová, no já jsem v ní našla kapku maliny, kterou jsem tak hledala :). 
  • krytí - bezvadné. Stačí pouhá jedna vrstva a nehtíky máte nalakované nádhernou, sytou barvou, která je totožná s barvou laku v lahvičce.
  • jednoduchost aplikace - zajišťuje klasický menší a užší štěteček, který mně osobně vyhovuje více než štětečky široké (např. u laků Rimmel), vzhledem k mým úzkým nehtům.
  •  cena - já jsem jej koupila za již zmiňovaných cca 80 korun ve slevě. Otázkou zůstává, kolik tyto laky stojí normálně... ale pořád mi tato cena přijde celkem lidová s hlavně v tomto případě doopravdy platí, že za relativně málo peněz si kupujete dost muziky.
  • a to nejlepší na konec - výdrž. Osobně si myslím, že výdrž laku je podmíněna typem nehtů a na těch mých vydrží lak netknutý průměrně 2-3 dny. Flormar je ale poněkud vyšší level a svůj čistý a neporušený štít si drží bezproblému až týden. Tento článek píšu z dovolené ve slovenských termálech, kde tento lak testuji denním máčením ve vodě a výsledek,  přátelé? 5 dní s krásnými drápkami jako největší sexice :D
Uznávám, že pro někoho tato óda může maximálně nezajímavá, já ale z tohoto laku pořád ucvrkávám, protože doposud jsem lepší lak neměla. Tak doufám, že mi ještě nějaký ten pátek vydrží, než si najdu jeho nástupce, i když se ho budu vzdávat horko těžko, achich ouvej... :(

P.S. Člověk se chvíli nevěnuje blogu, neboť je v práci od rána do večera a pak, když jsem se sem koukla, úplně mi zaplesalo srdíčko radostí - přes 2000 návštěv... no wow, pro mě to je obrovská čest a neskutečně mě to nabíjí energií, všem vám děkuju, že ty moje výplody vůbec čtete, děkuji! <3

Krásný srdíčkový den, N. :)

5 komentářů:

  1. Já tyhle laky kupuju v Jasmínu za 40 kč běžně. Jsem z JM

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je gól :D a já jsem si myslela, jak dobře jsem nakoupila :) teď nevím, jestli se mám smát nebo plakat...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný je. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín je super, pasuje ti, mám tento odstín také a jsem s ním spokojená, ta výdrž je u mě podobné, 4 dny bez problému, to se mi u laků F. líbí..
    Máš hezké nehty!:)

    OdpovědětVymazat
  5. SuperMatte se jmenuje proto, že neobsahuje žádné třpytky. Řada SuperShine naopak obsahuje velké množství třpytek :)

    OdpovědětVymazat