pondělí 25. února 2013

Dnešní návštěva drogerie

Hezký den všem,
dneska se vám chci pochlubit, co jsem si pořídila při návštěvě drogerie. Já mám tento typ článků hrozně ráda, vždycky když někde takový vidím, hned ho sjíždím. Je to pro mě inspirace a vždycky si říkám, jak jsem si tohoto výrobku mohla nevšimnout... A při další návštěvě drogerie už šmejdím, očichávám lahvičky a peněženka pláče :)

Balea Med 15% Urea
Hydratace pokožky, to je pro mně jako ekzematika každodenní nutnost. Krémů spotřebovávám pomalu na barely a neustále zkouším něco nového, i když už začínám mít mezi nimi stálice, ke kterým se čas od času vracím. Jsou to hlavně krémy z lékárny (Excipial), pak modrá Nivea a krémy s obsahem urey. Tenhle krém (dle výrobce tělové mléko) má v sortimentu dmka ještě bráchu, který obsahuje 5 % urey a už jsem měla tu čest ho vyzkoušet. "Hmm, co kdyby byl tenhle ještě lepší?" Šup a už byl v košíku. Cena je okolo 65 korun, což si myslím, že je celkem přijatelné za 250 ml balení. 
Konzistence krému je celkem hutná a má takovou nevtíravou, jemnou vůni, která nikoho neurazí. Na ruce se vstřebal celkem rychle a celkem dobře hydratoval... Uvidíme, podrobíme ho detailnímu zkoumání ;)




Sebamed sprchový gel s olejem
Od té doby, co jsem poznala sprchové oleje, nepoužívám na mytí nic jiného. Je pravda, že se mi trošku stýská po některých sprchových gelech, zvlášť po těch, co tak krásně voněly, ale ještě jsem nepoznala takový sprcháč, který by hydratoval pokožku jako olej (nečekaně...:)). I když výrobce nazývá tenhle sprcháč gelem, konzistenci má spíš olejovitou. Neobsahuje mýdlo, naopak je z 50 % tvořen oleji a lecitinem, což je příslib vláčné pokožky... ;) Vůně opět jemná - neurazí, nenadchne.
Není to teda nic levného, za 200 ml zaplatíte cca 150 korun.

Ten krátký výčet složení byl taky důvodem koupě :)


Purity Vision Růžová voda
Opět něco, o čem se v poslední době strašně mluví, proto jsem to musela mít i já :) Je to takový brouk pytlík v kosmetice, protože se dá použít jak na odlíčení, tak na fixaci make-upu, při poranění kůže... a mimo to taky do jídla, nápojů... No... tak vzhledem k tomu, že nesnáším tyhle těžké, květinové vůně všeobecně, určitě bych si to nervala do jídla, jednou jsem ochutnala a stačilo. Kdybych si mohla vyzkoušet vůni už v obchodě (kdyby mi nestála paní prodavačka za zadkem a já nebyla pose*a), pravděpodobně bych si ji nekoupila... Ale kdo ví, třeba překvapí :)
Má hezký skleněný obal, který pojme 150 ml obsahu, za přibližně 200 korun.


Opět velmi rozsáhlý ingredients list :)

Už se hrozně těším na zkoušení, jsem zvědavá, jestli to byla výhodná investice :) 
A co dělá tento typ článků s váma? Máte rádi, nemáte rádi? Vyzkoušeli jste něco z těchto produktů? Dejte vědět ;)
N.

8 komentářů:

  1. už se těším až růžovku vyzkouším, jsem zvědavá, ale zatím jsem nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě je zatím samé překvapení (ťuk ťuk ťuk), snad to tak bude pokračovat dál :)Určitě dám vědět ;)

      Vymazat
  2. Tak tahleta růžová voda, to je snad jedina věc, kterou ted z drogerie chci. Prosím te kdes byla? V dm? Ja na to vždycky zapomenu, tak ted kdyz to u tebe vidím, tak snad konečně bych ji pořídila
    Na produkt me upozornila moje kosmeticka, takze bych si to nerada nechala ujít.


    Podobný typ článkům mám rada, rada mrknu, kdo co pořídil, ovšem popravdě věci z drogerie me povětšinou mnoho nezajímají:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, je to z dmka. Našla jsem ji ve stojanu s přírodní kosmetikou - většinou v tom stojanu najdeš Alverde, Weledu, Saloos apod. Ta voda se tam krčila úplně zahrabaná v koutku, jsem ráda, že jsem měla kopec času a mohla ten stojan pořádně prošmejdit :) Na co konkrétně ti ho kosmetička doporučila, jestli to není tajemství? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak klasicky jako tyhle květinové vody - prestrikat obličej. Ja to používám po čistění po krému, kdyz uz ho mám vsakly a i přes den přes makeup, někdy i do vlasu.
    Ne teda tuhle, tu nemám, ale ty jiné co jsem měla dřív.
    Na odlicovani to nepoužívám, jsem zvykla na micelarku a nějak se od toho nemůžu odpoutat:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dík za tip na to, kde to najít:-)!!!

      Vymazat
    2. Není zač ;) hmm, ale tu aplikaci do vlasů musím taky vyzkoušet, třeba to umí zázraky... Uškodit to neuškodí, když je to vhodné i ke konzumaci, tak co :)

      Vymazat