neděle 17. února 2013

Moje první elfí objednávka

Píše se o ní, mluví se o ní a všichni ji mají - elfí kosmetika. Vyzkoušet se má všechno, že jo, navíc tato kosmetika je celkem cenově dostupná, tak proč ji nezkusit taky. Je pravda, že jsem celou dobu při objednávání věci postupně přihazovala a zase vyhazovala z košíku, když jsem si pročítala recenze. Jedny přetékaly chválou, druhé suše oznamovaly, že to a to stojí za prd, neboť to přišlo dotyčné vyschlé, poloprázdné, v jiném odstínu... Hmm... Při představě, že bych měla dát své těžce vydělané peníze za něco, co pak poletí rovnou do koše, se mi ježily vlasy. Ale kdo nic neriskuje, nic nezíská, tak jsem zvolila produkty, na kterých se snad nedá nic pokazit, pak rychle a se zavřenýma očima zmáčkla tlačítko "koupit" a čekala na pošťáka.
Balíček došel do týdne, no co se týče poštovného, je lepší počkat si na nějakou akci nebo udělat větší nákup, třeba dohromady s kamarádkou - dobírka činí 130 Kč, pokud platíte převodem a máte nákup do 400,-, poštovné vás bude stát 80 peněz.
Co jsem si objednala já:




ELF STUDIO Čistič štětců

Čistota je půl zdraví, prý a u štětců to platí dvojnásob, ať máme ksichtík jako malovaný :) Tenhle čistič je určen ke každodennímu použití, je antibakteriální a údajně by měl prodlužovat životnost štětců (tak dejme tomu). Cena je za 250 ml balení - 97 korun.

ELF STUDIO Zkosený štětec na oční linky
Gelové linky jsou teď in, takže jsem tenhle štěteček potřebovala, to je jasné, že :) Vypadá, že by mohl něco vydržet, štětinky tvoří úzkou, pevnou, ale ne tvrdou špičku, myslím si, že na tomto štětci se pokazit nic nedá. V elfím shopu je za 97 korun.

ELF ESSENTIALS Báze pod oční stíny 
Žádnou bázi tohoto typu doma nemám, takže tohle byla taky nutnost. Zvolila jsem odstín Nude, což je pěkná tělová barva (jak jinak), která po rozetření nejde vůbec vidět. Obsahuje malinké třpytky, takže ji hodlám nosit i jen tak, bez stínů a budu doufat, že mi oči trochu rozzáří :) V e-shopu je k dostání za 39 korun.





ELF STUDIO Peeling na rty
Normálně se spokojím i s obyčejným zubním kartáčkem pro tuto činnost, ale už kdysi jsem měla podobnou vychytávku od Oriflamu a vím, že mě to hrozně bavilo, takže když jsem viděla tenhle balzámopeeling, bylo to jasné. Navíc obsahuje vitamín E, bambucké máslo a jojobový olej, takže všechno to, co suché rty potřebují. No, zrovna jemný peeling to není, úspěšně se vyrovná kartáčkové metodě, ale je pravda, že rty jsou po něm hladké celý den a bonus - má výbornou chuť, takovou slaďoučkou, takže to chce pořádné sebezapření, neochutnat a neslízat ho :) Cena opět 97 korun.

Tak jsem zvědavá, na kolik byl můj nákup úspěšný a jestli všechno splní svůj účel. Pak dám vědět ;)
A co vy, taky jste podlehli elfímu moru? :)
N.

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. A taky netuším, proc mi iPad jako nápovědu pro "ach jo" dává jméno jednoho našeho politika.......


    No ale k věci. Elf jsem taky zkoušela, něco se u me ohralo, něco jsem vyhodila, něco porozdavala, mám ne o připravené i do soutěže, která bude v brzké době probíhat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D chvilku mi trvalo, než mi to celé došlo a pak dost pobavilo :D Já bych za to ach jo měla celý seznam politiků... :)
      Já jsem zatím ve fázi zkoušení, takže nemůžu říct dojmy, ještě chvíli to chce :)

      Vymazat