úterý 5. února 2013

CARUN konopný krém a olej

Ahojte :) 
Dnes vám představím své dva pomocníky, na které v poslední době nedám dopustit. Jedná se o konopný krém a olej, přípravky z kuchyně přírodní a bio kosmetiky. 

Konopná kosmetika je výborná zejména trápí-li vás nějaké kožní problémy, např. ekzém, lupénka, ale i třeba podráždění kůže či kopřivka. Celé kouzlo spočívá v olejích, které se získávají lisováním konopných semen. Tyto oleje jsou bohaté na pokožce vlastní nenasycené mastné kyseliny, takže pokožku přirozeně hydratují. Mimo to mají protizánětlivé, antibakteriální, ale i analgetické účinky a jsou plné vitamínů A, D a E.

Protože Ježíšek moc dobře ví, jakou bitvu se svým ekzémem vedu, naježil mi pod stromeček tyto dva malé zázraky: 

CARUN konopná kosmetika
Tato kosmetika vsází na léčivou sílu výtažků nejen z konopných semen, ale rovnou z celé rostliny. 

Pleťový konopný krém
Tento krém se honosí přívlastkem luxusní, nejspíš proto, že obsahuje extrakt z bio konopí, bio konopný, bio olivový a bio jojobový olej (milovníci kouzelné formule BIO si zde přijdou určitě na své :)). Je určen pro všechny typy pleti, zdravé i nějakým způsobem poškozené a obsahuje jakousi složku MaySilk, která se postará o to, že budete mít tvářičku hebkou jak dětskou prdelku. 
Svým složením napomáhá léčit kožní problémy v obličeji a díky jojobovému oleji také vyhlazuje vrásky. Můžete ho použít i jako podklad pod make-up a mazat se můžete ráno, večer, dle libosti.

Jak to vidím já?
Podle popisu na stránkách to vypadá, že celé populaci by stačil jeden jediný krém, protože je vhodný pro všechny a na všechno... A je pravda, že já ho asi jen tak neopustím. Od té doby co ho používám (v kombinaci s olejem níže), neobejvuje se mi ekzém v obličeji, na očích nebo kolem rtů, pleť mi přijde celkově jasnější a sjednocenější. I vstřebání je rychlé a pokožka je po něm skutečně hladká. Navíc oceňuju jeho stimulující účinky - obsahuje silice z levandule, rozmarýnu a citrónu, což mě ráno dokáže pěkně nakopnout :)
Že by to byla nějaká extra žehlička na vrásky říct nemůžu, protože moje vrásčité čelo nepoznalo rozdíl, ale takové drobnější, mimické vrásky mi přijdou méně viditelné. Jo a pánové, dá se použít na podrážděnou pleť po holení ;)
Jako mínus tady vidím cenu, na e-shopu mají uvedenou částku 390 peněz za 50 ml... Což mě vedlo k šetřícímu módu a občas ho prostřídám s bio niveou (taky proto, aby si má pleť nezvykla a nezlenivěla :)).
namazáno

rozmazáno

Tělový a pleťový konopný olej
Opět podle výrobce (teď už mu můžu dát za pravdu) malý zázrak. Složení a využití má téměř podobné jako krém, mimo to ho lze použít také na tělo, např. k promazání či k masáži. Účinný je ale také k péči o vlasy a vlasovou pokožku. Příznivě působí proti lupům, vypadávání vlasů, vlasům bez objemu, bez lesku a oslabeným vlasům.

Můj názor?
Smrdí. Hrozně. Smrdí po olivovém oleji (který tvoří podstatnou část výrobku). Nejsem odpůrce olivového oleje, normálně ho používám i v kuchyni, jenom mi prostě hrozně smrdí :(
ALE! Jak jsem psala výše, v kombinaci s krémem mám pocit, že stav pleti se celkově zlepšil a pleť se uzdravila. Protože se jedná o olej, používám ho spíš na noc. Je fakt, že se celkem rychle vstřebá (cca do 5 minut), ale stejně vám na pokožce zanechá takový olejový film. Měla jsem strach, že bude dost těžký a ucpe mi póry, ale naštěstí se nic takového nekonalo.
Za co má ale u mě obrovské plus, je péče o vlasy. Ty mi sice padají dál, ale konečně to s nima pohlo a začaly růst :) A tak si při každém umývání vlasů nakapu tři kapky oleje k šampónu a vlasy umyju klasickým způsobem. Tady už přítomnost oleje cítit je, vlasy se potom rychleji mastí.
Olej používám občas také k večernímu promazání celého těla nebo přidám pár kapek do koupele.
Cena opět trochu vyšší, za 100 ml zaplatíte 330 korun.
namazáno

rozmazáno, vstřebáno (po 1 minutě)


A jaké máte zkušenosti s konopnou kosmetikou vy? Doporučte ;)
N.

2 komentáře:

  1. Také bojuji s ekzémem už od mala, a je pravda, že se konopné kosmetice vyhýbám - měla jsem jeden krém, který měl údajně sloužit i pod make-up ale hrozně smrděl, a ne a ne se vsáknout, jak byl mastný. Ale tohle mě zaujalo, škoda té vysoké ceny. Určitě se po tom ještě podívám, díky!

    OdpovědětVymazat
  2. Je fakt, že přírodní konopná kosmetika nevoní teda zrovna jako Chanel No.5, ale co bych neudělala pro zbavení se ekzému :)
    Já bych si ho sama asi taky nekoupila, ta cena je vyloženě odrazující, zvlášť u toho krému. Ale co se týče toho oleje, tak tady se ty peníze celkem vyplatí, vzhledem k jeho multifunkčnímu využití a taky tomu, že ubývá opravdu minimálně ;)

    OdpovědětVymazat