pondělí 18. února 2013

Obrovská radost! :)

Ahojte všici,
tohle je příspěvek celkem o ničem, ale já to musím ventilovat... Dneska jsem se přihlásila na blog a první co mě praštilo do očí, bylo číslo počtu shlédnutí - rovných 108!!! :D Já vím, já vím, ve srovnání se známějšíma blogerkama, které si shlédnutí počítají na statisíce je to jako plivnutí do moře, ale pro mě to strašně moc znamená :) Doufám, že aspoň s některými najdu společnou řeč a budete se sem vracet, ať si můžeme vyměňovat dojmy, pojmy a zkušenosti, začíná mě to hrozně bavit ;)

Ještě jednou díky, díky, díky! :)
N.

3 komentáře:

  1. Gratulace:-)!!
    Průběžně sem chodím, od te doby, co jsem tvůj blog objevila, tak si něco z toho taky beru na svědomí:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě tady veřejně uděluju čestný řád Prvního komentujícího a mé srdečné díky! :)

      Vymazat
  2. Řád s díky přijímám, moc si ho vážím, a věř mi, ze tu komentuju moc rada a těším se na další články:-)!!!

    OdpovědětVymazat