čtvrtek 17. ledna 2013

BLUE CAP krém

Zdravím,
dneska mám pro vás malou inspiraci na mazadlo. Jedná se teda o inspiraci pro ty z vás, které trápí nějaký kožní problém.

BLUE CAP krém

  
Tato kosmetika je vhodná pro vás, které (kteří) se potýkáte s atopickým ekzémem, lupénkou, seboroickou dermatitidou nebo k těmto nemocem máte sklony.
BlueCap představuje alternativu k řadě SkinCap a narozdíl od ní neobsahuje kortikoidy, což určitě všichni oceníme :) Tahle řada obsahuje tzv. pyrithion zinku, což je látka, která má antibakteriální a protizánětlivé účinky a běžně se používá třeba v šamponech proti lupům. BlueCap ale pracuje s molekulární aktivací, což  zvyšuje antioxidační účinek zinku.
Celá BlueCap řada má několik přípravků:
  • tablety pro vnitřní užití s obsahem antioxidantů pro regeneraci pokožky
  • sprchový gel
  • vlasový šampon
  • zvlhčující sprej pro odstranění šupinek suché kůže na těle i pokožce hlavy
  • krém na lokální promazávání.
Zatím jsem  pouze majitelkou krému, který je určen na promazávání suché a rozpraskané kůže. Výrobce slibuje, že pokožku zvláční, zmírňuje svědění, zlepšuje vzhled kůže a přináší pocit úlevy. Popravdě? Je to pravda. Do puntíku. Jak mám zimu ráda, tak díky ekzému ji zároveň nesnáším. To mi vždycky všechno zčervená, pálí to a svědí to tak, že bych lezla po stěnách. Stačí však postižená místa namazat a... Ta úleva! Svědění a pálení je tatam, dokonce mám pocit že krém tak trošku chaldí a po chvilce zmizí i zarudnutí, jupí :)
Mazat byste se měli 2x až 3x denně, zhruba 10-20 dnů a pak ještě nějakou dobu po vymizení obtíží, aby se kůže zregenerovala. Já jsem se natírala hlavně večer před spaním, ráno a občas i přes den a musím říct, že ekzém se mi zklidnil do týdne :) U tohoto přípravku není nijak omezená doba používání, nemusíte mezi jednotlivými kúrami dělat přestávky, můžete jej používat i z čistě preventivních důvodů. Není omezen ani věk užívání tohoto krému, takže jej můžou používat i miminka, i nastávající či kojící maminky.
Další plus má u mě BlueCap za to, že se může používat i na obličeji. Protože se mi ekzém rozšířil i na oční víčka, kde se kortikoidy užívat nesmí (ztenčují kůži a mohou poškodit zrak), tohle je jediné, co jej v této oblasti dokáže zkrotit. I když je teda pravda, že mě krém na obličeji trochu pálí, ale prý je to normální a po chvilce to odezní.
Struktura krému je lehká (mě osobně to spíš připomíná nějaké tělové mléko), dobře se roztírá a hlavně se dost rychle vstřebává.



Musím pochválit taky výdrž, protože hydratace pokožky je docela dlouhá, řekla bych i několik hodin a dokonce to vydrží i malé opláchnutí vodou (např. na rukou) :) 
Malé mínus je pro mě vůně. Je dost specifická (ano, nedokážu ji popsat, proto ten univerzální terminus technicus:)) a hlavně poněkud intenzivní...
Ještě mě hrozně baví dávkování krému - pootočíte dávkovačem, zmáčknete tubu a vyleze krém, žádné nudné šroubování (a v mém případě neustálé hledání) víčka. Já vím, prkotina, ale mě to těší :)



Obsah tuby je 50 g a seženete ji v lékárnách, cena se pohybuje okolo 400 korun.

Ještě mě láká k vyzkoušení ten sprej... tak uvidíme :) A co vy, znáte BlueCap?
N.

8 komentářů:

  1. Dobrý den,
    používáte ho jen na určitá místečka na obličeji nebo se dá použít jako klsický krém na celý obličej? Abych s ním zbytečně neplýtvala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      myslím si, že zkazit se tím nic nedá, ale já ho používám v obličeji jenom lokálně, aby mi pleť nezlenivěla a nezvykla si na něj :) Co se ale týče rukou, kde mám ekzém na více místech, tak když jde do tuhého, použiju Blue Cap místo krému na ruce ;)

      Vymazat
  2. Používám spray na lupénku, byl to po dlouhé době první přípravek, který mi viditelně pomohl. Ještě promazávám kokosovým olejem, ten je taky super.

    OdpovědětVymazat
  3. pouzivame krem pre syna (2roky),doteraz mu na atop.exem nic nepomahalo a musim povedat,ze do par dni sme videli znacne zmeny,je fakt super! lahko sa nanasa a mne osobne aj prijemnie vonia,maly sa neskrabe,ani sa v noci nebudi na svrbenie,som fakt milo prekvapena a potesena,urcite odporucam.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím. Tady jsem se docetla, ze rada Skin-Cap obsahuje kortikoidy.
    Já tuto radu používám už radu let na atopický ekzem právě proto, ze žádné kortikoidy neobsahuje a je to jediná věc, která zabira. A jeste takovy detail. Pripravky, ktere obsahuji kortikoidy nebyvaji volne prodejne a Skin-Cap na predpis pokud vim neni. Řekla bych, ze je to úplně to same akorát to ma jiný obal. Složení přípravků Skin-Cap najdete na stránkách www.komvet.cz
    Přejí hezky den

    OdpovědětVymazat
  5. jen chci informovat že krém BLUE CAP CREAM obsahuje batametazon což je kortikosteroid.... a neměl by se užívat dlouhodobě.
    používali jsme ho chvilku a po tomto zjištění jsem ho hned vyhodil.

    OdpovědětVymazat
  6. jen chci informovat že krém BLUE CAP CREAM obsahuje batametazon což je kortikosteroid.... a neměl by se užívat dlouhodobě.
    používali jsme ho chvilku a po tomto zjištění jsem ho hned vyhodil.

    OdpovědětVymazat
  7. https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/blue-cap-krem/10491 mému měsíčnímu synovi to doporučila kožařka a druhá to rázně zakázala…… musím říct, že mu to dost zabíralo a teď, když to nepoužívá, rozjel se mu ekzém v obličeji hned…… asi to prevít je, ale…… tak nevím, v lékárně mi to v klidu prodali…...

    OdpovědětVymazat