pondělí 28. ledna 2013

Zimní nehty

Ahoj kočky :)
Nevím jak vy, ale já zbožňuju zimu. Ale takovou tu krásnou, zasněženou a čistě bílou zimu. A to počasí posledních dvou dní mi tak zatemnilo mozek, že když jsem si dneska ráno dělala manikúru a lakovala nehty, až se mi chtělo áchnout :) 
Nedávno jsem si za úspěšně složenou zkoušku pořídila do své sbírky dva nové laky od Nubaru.

Už z dřívějšího článku víte, jak jsem ze svých lámavých a slabých nehtů nešťastná, proto když jsem se tak brouzdala obchodem a narazila na stojan s těmito laky, věděla jsem, že si odtud něco odnesu. Nubar se totiž dušuje, že jejich laky neobsahují formaldehyd, toluen a ftalan, což jsou látky, které mohou způsobovat poškození nehtů (hmm, kdybych si to nepřečetla, tak to ani nepoznám, smrdí to stejně jako ostatní laky).

Nubar T302
je zpěvňující a vyživující lak s proteinem, vápníkem a vitaminy C, D, E. Při pravidelném používání prý zajišťuje růst zdravých a silných nehtů. Momentálně jsem ve fázi testování, takže žádné ano nebo ne vám dát nemůžu. I když vlastně jedno jo! Vydrž. Drží a drží, aniž by se oprýsknul a to prosím celých 7 dní! Paráda ne? :)
Dá se používat taky jako intenzívní kúra - na čisté nehty si celý týden, den po dni naaplikujete tenkou vrstvu, kterou necháte zaschnout a po týdnu odlakujete. Jestli čekat zázraky se včas dozvíte, poreferuji :)

Nubar G714 White Polka Dot
Opět osvobozen od formaldehydu a toluenu a ftalanu (a opět smrdí jako obyčejný lak:)). Tento tip laků je v poslední době celkem oblíbený, co jsem tak koukala kolem, má ho na nehtech spousta holčin, třeba i v různě barevných kombinacích. Tohle je průhledný lak, s bílými třpytkami, který se dá použít jako vrchní lak kupříkladu s nějakou kontrastní barvou. Mně se ale dneska nechtělo dělat s barevnýma nehtama, a tak jsem tohoto fešáka nalakovala na jeho výše uvedeného kamaráda a.... ách :)


Připomíná mi to sněhovou chumelenici, i když to ve skutečnosti vypadá líp, ale foťák se zkrátka rozhodl, že tohle nadšní se mnou sdílet nebude.
Omlouvám se za svůj infantilní výlev mé zimní nálady, jenom jsem měla potřebu se s někým o to podělit :)

Teď ještě doplňující info k oboum lakům - já jsem je sehnala v obchodě Modeláž nehtů v Brně na Hybešově, cena za jeden je 150 peněz. Mimobrněnští jej seženou zde http://www.modelaznehtu.cz/shop.php za stejnou cenu. Výdrž u obou je víc než perfektní, i když ten zpevňovač je svou výdrží snad bezkonkurenčí a svého třpytkového parťáka převyšuje až o 3 dny :)

Díky za sdílení mého zimního naladění :) Taky máte rádi zimu?
N.

2 komentáře:

  1. Tak tohle je vyloženě hezky nápad. Ještě jsem tenhle lak neviděla takhle samotný a vypadá teda moc pěkně:-)
    A mas moc hezky tvar ne hotového lůžka:-), o tom mne se muže jenom zdát:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že aspoň někdo se mnou sdílí mé nadšení:) dají se tím dobře zamaskovat bílé flíčky na nehtech, jupíí :)
    Děkuju za pochvalu, tvar nehtu je asi to jediné, na co jsem pyšná :) ale myslím si, že na tobě příroda taky nešetřila, hrozně se mi líbí tvůj tvar nehtů - drobný, úzký... přijde mi to takové ženské ;)

    OdpovědětVymazat