čtvrtek 10. ledna 2013

Připravit ke startu...

Čaute kočky! (předpokládám, že kocoury tohle asi brát moc nebude :))

Jsem ráda, že jste nějakým způsobem zabrousily i sem a všechny vás tu vítám:)
Uff, řeknu vám, vymyslet něco kloudného na rozjezd není žádná sranda, když jsem nervózní jak před prvním rande... :)
Vezmu to zkrátka - proč byl tento blog založen a co tady najdete? Už nějakou dobu brouzdám po netu a sjíždím československou blogosféru a docela jsem tomu propadla, hlavně teda beauty blogům. A musím říct, že některé recenze mi podstatně ulehčily život. Tak jsem si řekla, že bych taky mohla přispět svou troškou do mlýna. Zbožňuju všechny ty kouzelné voňavé krabičky, plné krémů a přípravky slibující krásu až za roh, ale vzhledem k tomu, že od mala trpím atopickým ekzémem, ne vždy mi onen suprtrupr přípravek sedne. A proto podstoupím to riziko :) a nastavím vlastní tělo a tvář, abych ulehčila život i vám, čtenářkám s podobným problémem :)


Hezký den, 
N. :)


2 komentáře:

  1. Přeju pevne nervy a těším se na články:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já se budu těšit na pravidelné návštěvníky ;)

      Vymazat